کلینیک دندانپزشکی لبخند سپید
جستجو کردن
برای مشاوره ۰۲۱۷۷۹۳۸۲۸۱

طراحی لبخند چیست؟

طراحی لبخند ، زیبایی لبخند با دندان هایی زیبا

طراحی لبخند یکی از روش های زیبایی در زمینه دندان پزشکی محسوب می شود که امروزه بسیار محبوب شده است. چرا که لبخند هر فردی، به چهره آن زیبایی بخشیده و تاثیر مثبتی از همه جهات دارد. با این وجود بعضی از افراد به دلیل داشتن وضعیت نامناسب دندان ها و لثه ها، از خندیدن پرهیز می کنند. اگر شما هم خود را جزو این دسته از افراد می دانید و اعتماد به نفس کافی برای خندیدن در جمع را ندارید، لازم است بگوییم که با کمک طراحی لبخند می توانید لبخندی بی نقص و زیبا داشته باشید.

همین حالا وقت دندانپزشکی رزرو کنید.

طراحی لبخند چیست؟

اولین مرحله در روش طراحی لبخند بررسی سلامت لثه و دندان ها می باشد. پس از آن باید نواقصی مانند بهم ریختگی، فضای بین دندانی، کجی و روی هم قرار گرفتگی دندان ها رفع شوند.  به علاوه موارد دیگری مانند تناسب فرم دندان با فرم صورت یا فرم و ارتفاع لثه ها نیز طبق نظر دندان پزشک نیاز به تغییر داشته باشند. آنچه مهم است نتیجه نهایی به دست آمده یعنی اصلاح طرح لبخند و ایجاد لبخندی زیباتر، طبیعی‌تر و سالم‌تر در صورت شما می باشد.

همانطور که گفتیم برای ترمیم لبخند خود، باید یکسری از کارها را نزد دندان پزشک انجام دهید. در ادامه مواردی را معرفی می کنیم که با کمک آنها، می توانید به لبخند دلخواهتان نزدیک‌تر شوید.

ارتودنسی دندان ها

ارتودنسی یکی از روش هایی است که در موارد بسیار زیادی استفاده شده و تقریبا بهترین روش درمانی نیز می باشد. در واقع برای رفع مشکلات مختلفی مانند کجی دندان ها، جلو بودن فک، فشار و هم پوشانی دندان ها می توان از ارتودنسی استفاده کرد. اگرچه زمان انجام این روش طولانی است، اما با توجه به فواید آن ارزش صبر کردن را دارد.

ایمپلنت دندان ها

مشخصا اگر فاصله قابل توجهی بین دو عدد از دندان ‌های شما وجود داشته باشد، لبخند شما زیبایی چندانی ندارد. در فرآیند اصلاح طرح لبخند، به جای دندان ‌هایی که دیگر وجود ندارند از دندان ‌های مصنوعی و ایمپلنت‌ استفاده می‌ کنند. البته همانطور که می دانید عمل کاشت دندان نیاز به عمل جراحی دهان دارد. اما با انجام این کار مطمئن می شوید که زیبایی و سلامت را به دندان های خود برخواهید گرداند.

طراحی لبخند چیست؟

اصلاح رنگ دندان ها

عواملی مانند استفاده از سیگار ، قلیان و نوشیدن قهوه زیاد می توانند رنگ دندان های شما را تغییر دهند. برای رفع رنگ دندان ها و سفید کردن آنها می توانید از روش هایی مانند جرم گیری و بروساژ لثه، کامپوزیت ها و لمینت های سرامیکی استفاده کنید.

طراحی لبخند چیست؟

هزینه طراحی لبخند چقدر است؟

عوامل مختلف در تعیین هزینه و قیمت طراحی لبخند تاثیر دارند. این عوامل شامل استفاده از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته، میزان تخصص و مهارت پزشک، تعداد دندان ها اصلاح شده، نحوه و روش درمان بستگی دارد. بنابراین باید در ابتدا به یک دندان پزشک معتبر مراجعه کنید تا دندان‌هایتان بررسی شود.

 با این حال از آنجایی دندان‌ها عضو مهمی از چهره‌ انسان هستند، پیشنهاد می کنیم که اگر حس می کنید به طراحی لبخند نیاز دارید هیچ تردیدی نکنید. با صرف نظر از هزینه طراحی لبخند و انجام آن نه تنها سلامتی و زیبایی را به دندان های خود می بخشید، بلکه با هیچ‌گونه عوارضی نیز روبه رو نمی شوید.

طراحی لبخند چیست؟

دیدگاه و پرسش

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو کردن